כיסוי Galaxy z flip הוא כיסוי חדשני לגלקסי z, הטלפון הטוב ביותר בשוק.המכשיר הוא השלישי בסדרה, למרות שלא הייתה גרסה שתיים. מחיר המכשיר יהיה נמוך משמעותית ממכשיר ה- Galaxy S21+. מדובר במכשיר בעל מסך מתקפל מהדור השלישי של סמסונג, עם אבולוציה חדשה, דקה יותר, קצרה וצרה יותר. בהשוואה למכשיר הראשוני, מכשיר זה מתקפל במהירות כפולה., קצב הרענון הוא 120 הרץ, מה שהופך אותו לאחד המכשירים המובילים כיום בשוק.

תומך גם במים בתקן IPX8, שהוא הדגם הראשון שעושה זאת. אין לו התנגדות עצומה, אבל היתרונות האחרים של מכשיר המכשיר עבורו. דגם זה מגיע עם מסך בגודל 6.7 אינץ ', לא היינו אומרים כי מכשיר זה נמצא בתחרות מול המכשירים המובילים בתחום כמו סמסונג גלקסי S21+ או אייפון 13 החדש, אך בין שאר המכשירים הוא בהחלט שיקול לרכישה למי שמתחבר לתצורה החדשה.

הגלקסיה z יקרה ושבירה, לכן עליך להגן עליה באמצעות כיסוי איכותי שיגן על הטלפון שלך מפני שריטות ושחיקה אחרת. ה- GALAXY Z FLIP הוא בדיוק המוצר הזה. הוא מגן על הטלפון שלך תוך שמירה על רזה ומלוטשת, כך שתוכל להיות שקט נפשי בידיעה שהמכשיר שלך בטוח.

 

האם GALAXY Z FLIP שווה את זה?

ה- Galaxy Flip אינו מושג חדש מכיוון שהוא יצא לזמן מה בשוק. סמסונג הייתה הראשונה ששיחררה את המכשיר הזה בשנת 2014.

Galaxy Flip שווה את זה אם אתה מחפש טלפון ממוצע הכולל עבודה ביד אחת. יש לו גם כמה צדדים שליליים, כמו המצלמה באיכות נמוכה שלה או שהיא מסורבלת לנשיאה לפעמים. זה גם לא עובד טוב עם מגן מסך, שיכול להוות הסכם עסקה עבור אנשים רבים שרוצים להגן על ההשקעה שלהם למקרה שיקרה משהו לטלפון הזה

מסקנה: האם ה- Galaxy Z הופך את מקרה הטלפון של העתיד?

קשה לומר אם זה יהיה המצב או לא. אבל דבר אחד בטוח – נרתיק הטלפון הזה לא רק יגן על הטלפון שלך, אלא יש לו גם מספר תכונות אחרות. יש לו מטען אלחוטי מובנה, יציאת USB-C נוספת לטעינת מכשירים אחרים, והוא מגיע עם מערכת סאונד משלו.

סיכום:

נראה כי הרבה אנשים אוהבים את הרעיון הזה והם מוכנים לרכוש את המוצר בעתיד. אין הרבה דיבורים על המוצר הזה ברשתות החברתיות או בביקורות אבל נראה שיש הרבה עניין במוצר ושאנשים רוצים אותו בחייהם. קשה לומר אם זה יהיה המצב או לא, אבל דבר אחד בטוח – נרתיק הטלפון הזה יגן על הטלפון שלך תוך מתן

3 היתרונות הגדולים ביותר של ה- GALAXY Z FLIP

שלושת היתרונות העיקריים של GALAXY Z FLIP הם שמדובר בטלפון, טאבלט וקורא אלקטרוני.

היתרון הראשון הוא שמדובר בטלפון, מה שאומר שתוכל לבצע ולקבל ממנו שיחות. היתרון השני הוא שמדובר בטאבלט מה שאומר שתוכל לשחק בו משחקים או לגלוש באינטרנט עם מסך המגע הגדול שלו. ולבסוף, היתרון השלישי הוא בכך שהוא משמש גם כקורא אלקטרוני, מה שאומר שתוכל לקרוא ספרים מתוך ספריית הספרים האלקטרוניים הנרחבים שלו או להאזין למוסיקה באמצעות הרמקולים המובנים שלו.

גלקסי
GALAXY Z FLIP צילום יחסי ציבור